STP općenito
Uloga STP-a
Stručnjak za tehničku podršku (STP) zadužen je za pomoć zaposlenicima škole pri korištenju opreme i mreže iz projekta, prema potrebi ažuriranje operacijskih sustava na opremi te prijavu poteškoća CARNET-ovom Helpdesku na helpdesk@skole.hr. To je osoba kojoj se učitelji i nastavnici mogu obratiti u slučajevima kada npr. imaju problema sa spajanjem na školsku mrežu ili sa …
Kompetencije i znanja
Pružanje pomoći pri korištenju mreža: poznavanje 7 slojeva OSI mrežnog modela, 4 sloja mrežnog TCP/IP modela, mrežni protokoli (ARP, STP, IPv4, IPv6, TCP, UDP) · mrežne topologije i standardi, IPv4/v6 adresiranje, ethernet aktivni mrežni uređaji i konfiguracija, bežična mrežna infrastruktura i konfiguracija (WLC), poznavanje koncepta virtualnih LAN-ova (VLAN), usmjeravanja, osnovnih mrežnih servisa: PAT, NAT, DHCP, …
Modeli organizacije tehničke podrške
Postoje tri moguća modela organizacije tehničke podrške školama, odnosno mogućih načina imenovanja stručnjaka za tehničku podršku: unutar službi osnivača (npr. zapošljavanjem osobe koja će biti zadužena za pomoć školi u korištenju opreme i mreže u više škola); kroz ugovor s tvrtkama koje se bave podrškom u korištenju računalne opreme; kroz ugovaranje stručne suradnje s fizičkom …