Postoje tri moguća modela organizacije tehničke podrške školama, odnosno mogućih načina imenovanja stručnjaka za tehničku podršku:
- unutar službi osnivača (npr. zapošljavanjem osobe koja će biti zadužena za pomoć školi u korištenju opreme i mreže u više škola);
- kroz ugovor s tvrtkama koje se bave podrškom u korištenju računalne opreme;
- kroz ugovaranje stručne suradnje s fizičkom osobom (npr. nastavnik u školi koji ima iskustva sa sličnim poslovima).
Osnivač ima mogućnost izbora između tri ponuđena modela podrške. Iznos financijske naknade ovisi o veličini škole, broju škola po osnivaču te o modelu koji osnivač izabere stoga konkretan proračun svaki osnivač donosi za sebe.
Prema iskustvima škola koje su sudjelovale u pilot projektu e-Škole, najuspješnijim modelom se najčešće pokazalo ugovaranje stručne suradnje s fizičkom osobom koja je zaposlenik škole, odnosno 3. model organizacije tehničke podrške.
Nakon što odabere odgovarajući model organizacije podrške osnivač je, sukladno ugovoru, dužan ispuniti i dostaviti CARNET-u obrazac za imenovanje stručnjaka za tehničku podršku.